ДОГОВІР ОФЕРТИ


1. Загальні положення

1.1. Справжня оферта, згідно зі ст. 633 Цивільного кодексу України, є офіційною пропозицією магазину «GreenOx», далі за текстом «Продавець», укласти Договір купівлі-продажу і доставки товарів дистанційним способом, тобто через інтернет-магазин, далі по тексту «Договір», і розміщує Публічну оферту (пропозиція) на офіційному інтернет-сайті Продавця https://greenox.com.ua/ (далі «Інтернет-сайт»).

1.2. Згідно ст. 638 Цивільного кодексу України, моментом повного і безумовного прийняття Покупцем пропозиції Продавця (Акцептом) укласти договір купівлі-продажу і доставки товарів, вважається факт оформлення і підтвердження Покупцем Замовлення на умовах цього Договору, у строки та за цінами, вказаними на Інтернет-сайті Продавця.

2. Поняття і визначення

2.1. У цій оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:

    Акцепт - повне й беззастережне прийняття Покупцем Публічної оферти, яке здійснюється в порядку, передбаченому даної Публічної офертою;
    Інтернет-магазин - сайт Продавця, створений для укладення договорів роздрібної купівлі-продажу і доставки товару на підставі ознайомлення Покупця із запропонованим Продавцем описом Товару в тексті і на фотографіях, за допомогою мережі інтернет, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром, то є дистанційним способом продажу Товару.
    Товар - Захисні стекла, плівки та чохли для смартфонів і планшетів, аксесуари для смартфонів, телефонів, навушників, фітнес-трекерів, розумних годинників та інших електронних пристроїв, розміщені у відповідних групах (сторінках) Інтернет-магазину з описом, а так само зазначенням коду товару, ціни і статусу "наявності";
    Продавець - компанія (ФОП), що реалізує товари, представлені в Інтернет-магазині.
    Покупець - фізична особа, що уклала з Продавцем Договір на умовах, викладених нижче.
    Менеджер - фізична особа для комунікації (спілкування) з Покупцем за допомогою будь-яких засобів зв'язку (Телефон,  Email, Viber, і ін.), що представляє інтереси Продавця і розбирається у всіх представлених Товарах в Інтернет-магазині.
    Робочий графік - інформація про дні та години роботи Менеджерів по комунікації з Покупцями, розміщена на спеціально відведеній для цього сторінці Інтернет-магазину.
    Кошик - онлайн-форма, частина Інтернет-магазину, яка відповідає за відстеження в реальному часі обраних Покупцем необхідних йому Товарів з відображенням їх ціни, їх кількості та загальної вартості обраних Товарів.
    Замовлення - підтверджений Покупцем вибір всіх Товарів що знаходяться в Кошику (або обраних іншим способом комунікації з Продавцем), із зазначенням загальної вартості обраних Товарів, способу їх оплати, способу відправки, а так само з зазначенням адреси доставки обраних Товарів Покупцеві.
    Відправник - фізична особа (представник Продавця), що займається відправкою Замовлень Покупцям, використовуючи для цього різні транспортні компанії (служби доставки).

3. Предмет Договору

3.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти Товар на умовах даного Договору.

3.2. Цей Договір регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині, в тому числі:
    - добровільний вибір Покупцем будь-яких Товарів в Інтернет-магазині;
    - самостійне оформлення Покупцем Замовлення в Інтернет-магазині;
    - оплата Покупцем Замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;
    - обробка і доставка Замовлення Покупцю у власність на умовах цього Договору.

4. Порядок оформлення Замовлення і укладення Договору

4.1. У Покупця є можливість самостійно і в будь-який час оформляти Замовлення в Інтернет-магазині через Кошик.

4.2. Після надходження замовлення Менеджер Інтернет-магазину (згідно Робочого графіка і в порядку живої черги) зв'язується з Покупцем для уточнення всіх даних Замовлення, а також отримання підтвердження про адресу відправки і способи оплати Замовлення. Менеджер залишає за собою право не зв'язуватися з Покупцем, якщо Покупець підтвердив Замовлення іншим способом (наприклад, відправленим повідомленням, коментарем до Замовлення, через Viber або іншим способом).

4.3. У Покупця є також можливість в Робочий графік Інтернет-магазину зв'язатися і оформити Замовлення за допомогою телефонного дзвінка (або іншим способом комунікації) з Менеджером по зазначеним на сайті Продавця телефонними номерами або іншим способом зв'язку, опублікованому на сторінках Інтернет-магазину. В цьому випадку Менеджер залишає за собою право відмовити Покупцю в оплаті післяплатою.

4.4. Як за умови оформлення Покупцем Замовлення у Продавця самостійно (заповнення онлайн-форми Кошик), так і при оформленні Замовлення через Менеджера (по телефону, пошту, чат, повідомлення і ін.), Менеджер завжди спілкується з Покупцем по телефону (або через електронну переписку ) для обговорення деталей Замовлення і його підтвердження, при цьому Покупець розглядається як особа, яка вступила з Продавцем в договірні відносини.

4.5. Бронювання Товару на певний період можливо при дотриманні наступних умов:

  • Покупець вибрав Товар і вказав Менеджеру свої дані: ПІБ та телефон для зв'язку;
  • За замовчуванням Товар бронюється на строк не більше ніж на 3 дні;
  • Покупець може продовжити термін бронювання, повідомивши про це Менеджеру та внесши передоплату за Товар у розмірі 20 відсотків вартості Товару. Загальний термін бронювання Товару не може перевищувати 7 днів.
  • Якщо на складі залишилась остання одиниця Товару Менеджер може зняти Товар з броні, попередивши про це Покупця по телефону або будь яким іншим способом;

При недотриманні умов бронювання, Продавець має повне право зняти Товар з броні для подальшого його продажу.

4.6. Будь-яка з підтверджуючих відповідей Покупця: в Чаті, повідомленнях, Коментарях до замовлення, Вайбере, Інстаграмі, Фейсбуці, листом на пошту або відповідь що пролунала у телефонній розмові з Менеджером, про остаточне підтвердження адреси відправки Замовлення, а так само підтвердження способу оплати Замовлення, згідно зі ст. 640 ч.1 Цивільного Кодексу України - є підписанням Покупцем даного Договору, а так же повною згодою Покупця з умовами даного Договору і обов'язками до його виконання (ст. 642 Цивільного Кодексу України).

4.7. Для поліпшення якості обслуговування все листування з Покупцем зберігається, а телефонні розмови можуть бути записані.

4.8. Менеджер залишає за собою право відмовити Покупцю у виборі форми оплати "Післяплата" в наступних випадках:

  • Замовлення не оформлено через Кошик, а зроблено по телефону, через соціальні мережі, viber, чат або іншими способами;
  • Покупець, який оформив Замовлення, має негативні відгуки про те що він не забрав товар відправлений післяплатою або інші негативні відгуки;
  • Покупець, який оформив Замовлення, за даними Продавця вже не забирав товар відправлений йому післяплатою;
  • Покупець, який оформив Замовлення є неповнолітнім. В цьому випадку Замовлення може бути відпарвлено післяплатою  тільки за умови підтвердження Замовлення батьками неповнолітнього Покупця або опікунами;
  • У Менеджера виникають сумніви щодо правильності дій або бажань Покупця. Наприклад, покупець не знає модель свого смартфона або смарт-годинника, у покупця є сумніви щодо покупки або покупець хоче придбати товар який свідомо йому не підходить і т.п.

5. Порядок оплати, вартість і доставка Замовлення

5.1. Умови доставки та оплати докладно описані на сайті Продавця в розділі "Умови доставки і оплати" (https://greenox.com.ua/
oplata-i-dostavka). Покупець може вибрати якою транспортною компанією йому зручно отримати своє Замовлення, а так же вибрати зручну форму оплати Замовлення: на розрахунковий рахунок або післяплатою.

5.2. При виборі Покупцем способу оплати Замовлення "оплата на карту", - Менеджер відправляє Покупцю  реквізити для оплати та суму до оплати за допогою SMS, Viber або Email. Покупець оплачує Замовлення за допомогою будь-якого сервісу: Оплата у відділеннях банку, через інтернет-банкінг "Приват24", термінал самообслуговування, та ін.

5.3. Покупець зобов'язаний повідомити Менеджеру дату і час оплати свого Замовлення: або дзвінком, або повідомленням в Viber, чи короткої SMS на будь-який з телефонів Продавця.

5.4. Якщо виставлений Менеджером рахунок не оплачений Покупцем протягом 3 (трьох) календарних днів, Замовлення скасовується, а Товар із Замовлення знімається з броні і повертається на склад для подальшої реалізації. Якщо підтвердження Замовлення  неможливе через відсутність зв'язку з Покупцем (покупець не відповідає на телефонні дзвінки, не регаую на повідомлення у Viber та інше) Замовлення скасовується протягом 2 (двох) календарних днів, а Товар із Замовлення знімається з броні і повертається на склад для подальшої реалізації.

5.5. Після підтвердження отримання платежу Покупця в виписці з Банку, Замовлення готується на відправку ПокупцевіПісля прибуття Замовлення (посилки), Покупець при отриманні через пункт видачі посилок, оплачує транспортній компанії послуги з пересилання вантажів згідно встановлених тарифів компанії-перевізника, та упаковку крихких Товарів.

5.6. При відправці посилок з «післяплатою» Покупець оплачує в пункті видачі:
 

  • Вартість замовлення
  • Вартість пересилання (за тарифами транспортної компанії)
  • Вартість упаковки крихкого товару
  • Послугу переказу грошей на адресу Відправника (за тарифами транспортної компанії)

5.7. Термін безкоштовного зберігання Замовлення в транспортних компаніях становить 5 (п'ять) календарних днів з дня її прибуття. Час зберігання може змінюватись транспортними компаніями, тому актуальний час зберігання до автоматичного повернення слід дізнатись на офіційному сайті транспортної компанії або у Продавця до підтвердження Замовлення. Якщо Замовлення не було забране в перебігу 5 календарних днів, Замовлення автоматично, незалежно від способу оплати, повертається Продавцю. Для повторного відправлення Замовлення, Покуцю необхідно відшкодувати вартість доставки Замовлення в обидві сторони за тарифамами транспортної компанії (служби доставки).

5.8. Оплата Замовлення за допомогою «післяплати» має надійти протягом п'яти календарних днів з дня прибуття посилки в відділення транспортної компанії, зазначеним Покупцем. Після закінчення цього терміну (або при відмові Покупця від отримання Замовлення) посилка повертається Відправником, а Покупець зобов'язаний в триденний термін сплатити вартість транспортних витрат за транспортування посилки в обидва кінці на розрахуновий рахунок Інтернет-магазину «GreenOx» згідно з тарифами транспортної компанії . У разі ненадходження фінансової компенсації транспортних витрат, на Покупця складається адміністративний позов про порушення умов даного Договору і Покупець несе повну юридичну відповідальність за невиконання умов даного Договору-продажу, згідно зі ст. 638ч.2, 642, 698, 655, 656, 692, 706, 712 Цивільного Кодексу України    

6. Терміни та умови поставки Замовлення

6.1. Доставка Замовлення здійснюється силами Продавця (Відправником) за допомогою транспортної компанії на адресу і згідно з даними, зазначених Покупцем при оформленні Замовлення.

6.2. У разі неможливості з боку Покупця отримати товар до граничної дати зберігання в транспортній компанії, Замовлення буде автоматично повернено Продавцю (Відправникові). У разі післяплати Замовлення анулюється, а Продавець залишає за собою право надавати оформлення подальших Замовлень цьому Покупцеві тільки після передоплати на карту, виключаючи післяплату. У разі передоплати  Замовлення на розрахунковий рахунок, Покупцеві надається повторна відправка Замовлення після компенсації Продавцю вартості транспортних витрат за доставку Замовлення в обидві сторони згідно з тарифами транспортної компанії. Щодо вартості компенсації і способу її відшкодування Покупець буде проінформований в телефонному режимі або через Viber. Покупець може вімовитись від повторної відправки Замволення, тоді кошти у розмірі отриманої передоплати - (мінус) компенсація за доставку Замовлення в обидві сторони будуть повернуті покупцю на карту. Повернення коштів здійснюється протягом 3 (трьох) робочіх днів після отримання рішення про відмову від потворонї відправки Замволення від Покупця на Email або Viber.

6.3. У разі передоплати  Замовлення на розрахунковий рахунок та повторного неотримання товару Покупцем, з причин, не залежних від Продавця, замовлення анулюється і підлягає повторному оформлення на сайті Продавця. При цьому передоплата, здійснена Покупцем, мінус компенсація за доставку Замовлення в обидві сторони,  повертається на умовах, визначених в п.9.8. справжньої угоди.    

6.4. У разі післяплати Покупцеві може бути відправлено інше Замовлення цим же способом оплати тільки після отримання ним попереднього Замовлення. Якщо Покупець здійснить Замовлення, коли попереднє ще не було ним отримане, то новому Замовленню буде присвоєно статус "прийняте", але воно не будет відправлене. Покупець буде повідомлений про це.

7. Права та обов'язки сторін

7.1. Продавець зобов'язаний:

 

  • виконувати умови цього Договору;
  • виконувати Замовлення Покупця в разі здійснення оплати від останнього або за умовами відправлення посилок з післяплатою;
  • передати Покупцю товар відповідно до обраного зразка в Інтернет-магазині, оформленим замовленням та умовами цього Договору.
  • перевірити якісні та кількісні характеристики товару під час його упаковки на складі Продавця згідно Замовлення Покупця.


7.2. Продавець має право:

  • з метою поліпшення якості обслуговування телефонні розмови з Покупцем можуть бути записані.      
  • в односторонньому порядку припинити надання послуг за цим Договором у разі порушення Покупцем умов цього Договору.

7.3. Покупець зобов'язаний:
 

  • при обраному платежі за Замовлення "На карту" - своєчасно оплатити вартість обраного товару Продавцю і своєчасно отримати посилку, сплативши при цьому транспортної компанії вартість всіх транспортних витрат та вартість упаковки крихких товарів, відповідно до тарифів компанії-перевізника;
  • при обраному платежі за Замовлення "Післяплата" - своєчасно отримати посилку, сплативши при цьому транспортної компанії вартість самого Замовлення, вартість упаковки крихкого товару, а також всі транспортні витрати, відповідно до тарифів компанії-перевізника;
  • самостійно відстежувати транспортування Замовлення транспортною компанією за допомогою номера товаро-транспортної накладної (ТТН), наданого Продавцем за допомогою SMS-повідомлення, листа на Email або повідомленням в Viber;
  • незалежно від способу оплати, перевірити наявність, цілістність, кількість та відповідність замовленному для всього товару в Замовленні у відділенні транспортної компанії в присутності представника цієї транспортної компанії (або кур'єра). Якщо в ході перевірки буде виявлено брак, пошкодження, нестача або невідповідність замовленому, то даний факт повинен бути зафіксований відповідним актом, створения за допомогою представника транспортної компанії. Фото акта відправляються продавцю на Email або в Viber. У цьому випадку товар буде замінено або покупцеві будуть повернуті гроші (за домовленістю). Якщо пошкодження, брак, нестача або невідповідність замволеному товару не зафіксовані в відділенні пошти, товар обміну або поверненню не підлягає.

7.4. Покупець має право:
 

  • оформити замовлення в Інтернет-магазині;
  • обміняти або повернути Товар належної якості та без слідів використання протягом 14 днів, згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», сплативши при цьому всі транспортні витрати за свій рахунок;
  • вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.

8. Умови повернення

8.1 Умови Обміну та повернення докладно описані на сайті Продавця в розділі "Обмін та повернення" (https://greenox.com.ua/obmen-i-vozvrat).

8.2. Поверненню підлягає Товар належної якості  без слідів використання протягом 14 днів, згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

8.3 Для повернення Товару належної якості необхідно написати електронний лист на Email greenox.shop@gmail.com або у Viber. У повідомленні вказати своє прізвище, контактний номер телефону, номер та дату замовлення;

8.4 Для повернення пошкодженного Товару або Товару з браком необхідно написати електронний лист на Email greenox.shop@gmail.com або у Viber. У повідомленні вказати своє прізвище, контактний номер телефону, номер, дату замовлення та додати фото відповідного акту составленого разом з представником транспортної компанії при отриманні Замовлення.

 

9. Відповідальність сторін

9.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором та чинним законодавством України.

 

9.2. Продавець не несе відповідальності за:
 

  • змінений виробником зовнішній вигляд Товару;
  • за незначну невідповідність кольорової гами товару, що може відрізнятися від оригіналу товару виключно через різний ступінь передачі кольору дисплеями цифрових гаджетів, моніторів персональних комп'ютерів, інших пристроїв відображення інформації;
  • за зміст і правдивість інформації, наданої Покупцем при оформленні Замовлення;
  • за затримку і перебої в наданні послуг (обробки замовлення та доставки товару), які відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю;
  • за протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем за допомогою даного доступу до мережі Інтернет;
  • за передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів - IP, MAC-адреси, логіна і пароля третім особам;
  • за терміни перевезення Замовлення транспортною компанією;
  • за стан Товару після передачі його транспортній компанії.

9.3. Покупець, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під його логіном знаходилася інша особа) особам або їх майну, юридичним особам, державі чи моральним принципам.

9.4. У разі настання обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього Договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачений характер, які виключають або об'єктивно заважають виконанню цього Договору, настання яких Сторони не могли передбачити і запобігти розумними способами.

9.5. Сторони прикладають максимум зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.

9.6. Якщо домовитись не вийде, суперечки передаються на розгляд суду загальної юрисдикції міста Дніпро.

 

10. Інші умови

10.1. Інтернет-магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договору за умови попередньої публікації його на сайті https://greenox.com.ua/

10.2. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через Інтернет.

10.3. Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при оформленні замовлення інформації.

 

10.4 При здійсненні акцепту (оформленні та підтвердженні Замовлення) Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних (прізвище, ім'я, по батькові, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, адресу доставки ), в розумінні ЗУ «Про захист персональних даних». При оплаті за допомогою банківської картки, Покупець спрямовується на платіжні системі WayForPay або LiqPay, які відповідають за обробку та збереження даних банківської картки клієнта.

 

10.5. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет-магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами договору купівлі-продажу (публічної оферти) і є фактичною датою укладення Договору купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем.

 

10.5. Використання ресурсу Інтернет-магазину для попереднього перегляду товару, а також для оформлення замовлення для Покупця є безкоштовним.

10.6. Інтернет-магазин в односторонньому порядку, з метою поліпшення якості обслуговування, залишає за собою право записувати телефонні розмови з Покупцем при необхідності.

10.7. Інформація, яка надана Покупцем, є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно в цілях обробки замовлення: для зв'язку з Покупцем, для відправлення повідомлень Покупцеві (електронна пошта, SMS, Viber), для оформлення транспортних накладних при відправленні Замовлення, для здійснення взаєморозрахунків.

10.8. Повернення грошових коштів за товар, який не був доставлений з будь-яких причин, проводиться виключно на підставі письмової заяви Покупця, на картковий рахунок Покупця зазначений ним у Заяві про повернення грошових коштів, протягом 7-ми банківських днів з дати надання такої заяви в довільній формі на електронну пошту Інтернет-магазину.

11. Термін дії договору

11.1. Цей Договір вступає в силу з моменту підтвердження Покупцем будь-яким способом (Чат, Повідомлення, в телефонному режимі, і ін.) Менеджеру (акцепту) Замовлення і діє до повного виконання зобов'язань сторонами, за винятком випадків його дострокового розірвання.

11.2. До закінчення терміну дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою сторін до моменту початку фактичної відправки товару, шляхом повернення грошових коштів (100% передоплати замовлення) на картковий рахунок Покупця, зазначений в письмовій заяві.

11.3. Сторони мають право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, в разі невиконання однією із сторін умов цього Договору та у випадках передбачених чинним законодавством України.

 

12. Реквізити сторін

Продавець Покупець

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________