Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення або обмін товару відповідно до вимог законодавства. Повернення можливе протягом 14 днів після отримання замовлення (для товарів належної якості). Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Без післяплати. Після отримання товару та перевірки на відсутність пошкоджень та слідів використання, компанія, за домовленістю, поверне гроші на карту покупця або вишле інший товар.

Незалежно від способу оплати покупець повинен перевірити товар у відділенні пошти в присутності працівника служби видачі. Якщо в ході перевірки буде виявлено брак, поломка або невідповідність замовленому, то даний факт повинен бути зафіксований на пошті (складається акт) і сфотографований. Фото акта і фото товару відправляються продавцю. У цьому випадку товар буде замінено або покупцеві будуть повернуті гроші (за домовленістю). Якщо пошкодження або брак товару не зафіксовано в відділенні пошти, товар обміну або поверненню не підлягає.

Гарантія не поширюється на товари, які були пошкоджені покупцем в процесі використання. Гарантія також не поширюється на захисні стекла або плівки, які були відклеєні від транспортувальної плашки або з яких була знята захисна плівка. Інтернет-магазин не розглядає претензії, пов'язані з поклейкою захисних стекол або плівок без надання чека сервісного центру в якому проводилася поклейка.

Звертаємо увагу, що розміри захисних стекол та плівок вказані в картках товару. Замовляючи товар покупець підтвержує, що ознайомився с розмірами захисних стекол або плівок і вони його влаштовують. Інтернет-магазин не розглядає претензії пов'язані з розмірами захисних стекол або плівок.