Оплата і доставка

Способи оплати замовлень

  1. Післяплата. Оплата готівкою або картою при отриманні замволення у відділенні пошти. Замовлення загальною сумою менше 300 грн. відправляться виключно по 100% передоплаті. Загальна сумма у поштовому відділенні дорівнює вартість товару + вартість упаковки (якщо потрібна) + вартість доставки + вартість послуги післяплати . Розмір вартості послуги післяплати залежить від поштової компанії. Для Нової пошти вона становить 20 грн. + 2% від вартості товару. Для Justin  - 15 грн. + 2% від вартості товару. Для Укрпошти - 1% від вартості товару, но не менше 10 грн.
  2. Оплата ка карту Приватбанку. Оплата через банк, термінал, платіжну систему Приват24 або іншу на карту-ключ до розрахункового рахунку Приватбанку. Під час оплати у Приват24 вас автоматично перенаправить на сторінку розрахункового рахунку. Для оплати необхідно вказати призначення платежу (щонайменше 10 символів). Можна вказати назву товару або просто вписати фразу "оплата товару". Після оплати необхідно будь-яким способом (по телефону, смс, e-mail, viber) зв'язатися з продавцем, повідомити про оплату, оскільки інформація про платника в деяких випадках не доступна. Товар буде відправлений після надходження грошей на Р/Р. При оплаті з картки іншого банку, через системи Portmone, Robokassa, SendMoney, через сторонні термінали, платіж може йти до 3-х банківських днів! Ніякі претензії, пов'язані з несвоєчасною відправкою, в разі відсутності повідомлення від покупця або здійснення оплати за допомогою карток інших банків, платіжні системи або через сторонні термінали інтернет-магазин не розглядає. Будь ласка враховуйте це при замовленні. Для негайної оплати  використовуйте систему LiqPay або WayForPay!
  3. Online оплата WayForPay. Відразу після натискання "Оформити замовлення", покупець переходить на сторінку платіжної системи WayForPay та сплачує замовлення. 
  4. Online оплата LiqPay. Відразу після натискання "Оформити замовлення", покупець переходить на сторінку платіжної системи LiqPay та сплачує замовлення.

Способи доставки замовлень

  1. Нова пошта (у відділення). Тарифи Нової Пошти тут. Відправка здійснюється з понеділка по п'ятницю біля 17-ї години та в суботу біля 15-ї години. День в день відправляються замовлення, які були підтверджені / оплачені до 14 години. Після відправки впродовж деількох годин покупець отримає повідомлення з номером ТТН на Email, Viber або за допомогою SMS. Незалежно від способу оплати товар зберігається в відділенні пошти 5 днів. Якщо посилка не була забрана в перебігу 5 днів, товар автоматично повертається продавцю. Для повторного відправлення товару, покупцеві необхідно відшкодувати вартість доставки товару в обидві сторони. Покупець сплачує доставку згідно з тарифами поштової компанії.
  2. Нова пошта (кур'єром за адресою). Тарифи Нової Пошти тут. Відправка за адресою здійснюється лише по 100% передоплаті. Відправка здійснюється з понеділка по п'ятницю біля 17-ї години та в суботу біля 15-ї години. День в день відправляються замовлення, які були підтверджені / оплачені до 14 години. Після відправки впродовж деількох годин покупець отримає повідомлення з номером ТТН на Email, Viber або за допомогою SMS. Покупець сплачує доставку згідно з тарифами поштової компанії.
  3. Укрпошта (у відділення). Тарифи Укрпошти "Стандарт" та "Експрес". Доставка за адресою відсутня. Відправка здійснюється з понеділка по п'ятницю біля 17-ї години. Після відправки впродовж деількох годин покупець отримає повідомлення з номером ТТН на Email, Viber або за допомогою SMS. Незалежно від способу оплати товар зберігається в відділенні пошти 5 днів. Якщо посилка не була забрана в перебігу 5 днів, товар автоматично повертається продавцю. Для повторного відправлення товару, покупцеві необхідно відшкодувати вартість доставки товару в обидві сторони. Покупець сплачує доставку згідно з тарифами поштової компанії.
  4. Justin (у відділення).  Тарифи тут. Карта відділень. Доставка за адресою відсутня. Відправка здійснюється тричі на тиждень - понеділок, середа,  п'ятниця. Після відправки впродовж деількох годин покупець отримає повідомлення з номером ТТН на Email, Viber або за допомогою SMS. Незалежно від способу оплати товар зберігається в відділенні пошти 5 днів. Якщо посилка не була забрана в перебігу 5 днів, товар автоматично повертається продавцю. Для повторного відправлення товару, покупцеві необхідно відшкодувати вартість доставки товару в обидві сторони. Покупець сплачує доставку згідно з тарифами поштової компанії.
  5. Meest (у відділення). Тарифи тут. Карта відділень. Відправка здійснюється лише по 100% передоплаті. Відправка здійснюється тричі на тиждень - понеділок, середа,  п'ятниця. Після відправки впродовж деількох годин покупець отримає повідомлення з номером ТТН на Email, Viber або за допомогою SMS. Незалежно від способу оплати товар зберігається в відділенні пошти 5 днів. Якщо посилка не була забрана в перебігу 5 днів, товар автоматично повертається продавцю. Для повторного відправлення товару, покупцеві необхідно відшкодувати вартість доставки товару в обидві сторони. Покупець сплачує доставку згідно з тарифами поштової компанії.

Звертаємо вашу увагу на декілько важливих моментів:

  1. Покупець повністю оплачує упаковку крихких (захисні скла і т.п.) товарів;
  2. Незалежно від способу оплати покупець повинен перевірити товар у відділенні пошти в присутності працівника служби видачі. Якщо в ході перевірки буде виявлено брак, поломка або невідповідність замовленому, то даний факт повинен бути зафіксований на пошті (складається акт) і сфотографований. Фото акта і фото товару відправляються продавцю. У цьому випадку товар буде замінено або покупцеві будуть повернуті гроші (за домовленістю). Якщо пошкодження або брак товару не зафіксовано в відділенні пошти, товар обміну або поверненню не підлягає.